Pelakon Datuk Aaron Aziz terus melebarkan sayapnya dalam dunia perniagaan dengan menjadi rakan kongsi kepada syarikat umrah dan percutian terkenal, Persada Global Holidays.

Langkah ini menandakan usaha aktor berkenaan untuk memberikan perkhidmatan berkualiti kepada masyarakat yang ingin menunaikan ibadah umrah dan menikmati percutian yang bermakna.

Teruja Amanah Baharu

Aaron Aziz, 49, berkata, kerjasama dengan Persada Global Holidays kerana reputasi syarikat itu dalam menyediakan pakej umrah dan pelancongan berkualiti tinggi.

“Mereka mempunyai pengalaman luas dalam pengurusan perjalanan, sekali gus berjaya membina kepercayaan ramai pelanggan sejak penubuhannya.

“Saya amat teruja untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Persada Global Holidays. Ini adalah peluang bagi saya untuk membantu lebih ramai orang merealisasikan impian mereka, sama ada untuk menunaikan ibadah umrah atau menikmati percutian yang indah,” katanya.

Ads

Sebagai rakan kongsi, Aaron menjelaskan, dia bukan sahaja akan menyumbangkan idea inovatif untuk memperkukuhkan operasi syarikat, malah akan turut terbabit dalam mempromosikan pakej baharu yang mesra keluarga, selesa, dan berpatutan.

“Menerusi kerjasama ini, Persada Global Holidays akan memperkenalkan beberapa pakej eksklusif yang diinspirasikan oleh pengalaman peribadi saya.

“Pakej ini dijangka mendapat sambutan hangat daripada peminat dan masyarakat umum,” katanya.

“Aaron Bukan Saja Figura Besar Di Malaysia &  Singapura, Tapi Juga Mempunyai Keperibadian Sangat Dekat Dengan Masyarakat.”“Aaron Bukan Saja Figura Besar Di Malaysia &  Singapura, Tapi Juga Mempunyai Keperibadian Sangat Dekat Dengan Masyarakat.” “Aaron Bukan Saja Figura Besar Di Malaysia &  Singapura, Tapi Juga Mempunyai Keperibadian Sangat Dekat Dengan Masyarakat.”

Ads

Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutif Persada Global Holidays Shahir Ibrahim berkata, pihaknya optimis bahawa kerjasama ini akan memperkukuhkan kedudukannya sebagai peneraju industri umrah dan pelancongan di Malaysia.

Percaya Kredibiliti Aaron Aziz

“Datuk Aaron Aziz bukan sahaja seorang figura besar di Malaysia dan Singapura, tetapi juga individu yang mempunyai keperibadian yang sangat dekat dengan masyarakat.

“Dia ialah ikon yang mampu menarik perhatian ramai dan pada masa yang sama, membawa mesej yang bermakna.

“Kerjasama ini bukan sekadar untuk memperkenalkan jenama, tetapi untuk menginspirasi lebih ramai umat Islam menunaikan umrah dengan penuh makna.

Ads

“Malah, apa yang istimewa, tagline ‘Umrah itu Mudah’ yang kini menjadi misi utama kami adalah cadangan daripada Aaron sendiri.

“Ia mencerminkan pemahaman mendalam beliau terhadap visi kami bahawa perjalanan umrah ini bukan hanya tentang ibadah, tetapi juga tentang kemudahan, keselesaan, dan keikhlasan.

“Dengan pengaruh dan nilai positif yang beliau bawa, kami yakin lebih ramai yang akan memahami dan merasakan bahawa impian ke Tanah Suci itu adalah sesuatu yang mudah dicapai.

“Menerusi kerjasama ini, insya-Allah, adalah langkah untuk membawa kebaikan kepada lebih ramai orang,” katanya lagi.

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan. Klik di sini

SeeNI semua! MEDIA HIBURAN ada gossip hangat nak dikongsi!
Download aplikasi seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI