Selepas Datuk Seri Vida memuat naik entri terbaru seolah-olah menyindir rakan usahawannya, Datuk Seri Aliff Syukri mengenai kolam ikannya, penyanyi Cowok Baru ini menyelar tindakan wanita berkenaan selain mempersoal tindakannya.

Kata Aliff lagi, tidak perlu membuat perbandingan siapa yang lebih hebat, sebaliknya lebih baik andai penyanyi I Am Me itu menjaga perihal diri sendiri.

Kenapa makcik ni tak puas hati dgn abg?Kenapa makcik ni tak puas hati dgn abg?? apa salah abg. Please lah jadi matang.

“Abang ni kan menyampah betul lah klau nak conpare compare ni, tak payah nak ajar ajak abang macam mana cari jaga ikan atau complain rumah siapa lebih besar, plzz jgn meriak.

“Abang dah lama jaga ikan koi jelun,kelah ni.. jaga je ikan awak tu .. x pyah Ajar2 kita.. ikan kita-kita dah bela lama dah pun sebelum awak bela ikan abg dah bela.. apa masalahnya tak payah nak perli-perli kita.. @datoserivida daripada sebuk jaga kolam dan ikan kita plzz jaga diri u dulu,” tegasnya.

Lelaki ini turut menegaskan akan mengukur kedalaman kolam sebagai bukti.

Untuk kolam abang ini tunggu abang akan bawa meter ukur.. kedalaman kolam abang tunggu,” tulisnya lagi.

Menerusi video yang dikongsi, jutawan ini menunjukkan persekitaran mewah kediamannya dan menegaskan rumahnya lebih hebat.

Tegasnya lagi, jangan sesekali riak dengan kemewahan.

Foto : DS Aliff Syukri