Selepas berkongsi video tarian gelek lagu Cowok Baru bersama Sajad baru-baru ini, Datuk Seri Aliff Syukri memohon maaf kepada ibunya, Rozita Ibrahim di atas keterlanjuran perbuatannya.

Ulas Aliff dia tidak punya apa-apa maksud dan hanya sekadar suka-suka dan si ibu nyata lega dengan permohonan maaf anaknya.

Malah, Bonda Rozita berharap agar usahawan ini lebih bijak menjaga maruah diri untuk masa akan datang.

“Tau salah cepat2 minta maaf si @aliffsyukriterlajaklaris ..Masih ada nilai anak baik ..Byk2 maaf ya sajat sy pun salah suka bebel

“Diorg berdua ni memang pandai ambil hati “ pandang lah stress dah ida mengandung lagi dia kri, jd hati ida , sy demam makin lambat baik ..lepas tengok video ni senyum sy balik .

“shahidadherbs Ida wanita isteri yg solehah yg selalu mendoakan familynya ..Dia dgn Mak xhenti doakan KRI swmakin baik amal soleh dn kefahaman ugama ditingkatkan ya ..Dah tua kri kamu ni

“Sejuk hati dan sy rasa bersalah komen “ nak cili poen dia” mereka buat hal, ambil hati, buat hal, ambil hati..!! .

Sampai bila yer???!!!!!!

“Si sajat dgn comelnya, minta maaf malam tadi kri antar video kat sy “ termenung kejap ishh sy kena minta maaf pd dia” memang sy x pernah komen dgn kasar sebelum ni.. tp pada sy geram yg dipendam ..xpernah bunyi .Masihat kat belakang xdemgar,” tulisnya.

Pengasas Rumah Hutan Bonda Rozita ini turut menyalahkan anaknya di atas tindak tanduk Sajad.

“Ni sy post secara terang2 ..Kri yg salah lebih sebenarnya yg benarkan sajad bergelek ngenjot ngenjot “ tek dgn punggung nyer tu gegar gegar NAPAAAA..!! “

“Buat sajat jgn lah sajad buat menayang benda tu lagi org pun tau lah “ rehesia “ sampai ada yg nak cucuk jarum dekat punggong dia dgn dia punya tek tu..!! Sajat baik dulu sy kenal sejak umur dia belasan tau “ dia pandai jahit langsir ..rajin keje”

“Maaf lah sajat apa yg bonda tulis tu ye.. harap jgn x dimaafkan pulak.. susah sy nanti mati nanti

“Life sy org kebiasaan saja 📲subscribe youtube aktiviti : Sy org bertani di Bumi Ratu Channel,” tegasnya.

View this post on Instagram

Tau salah cepat2 minta maaf si @aliffsyukriterlajaklaris ..Masih ada nilai anak baik ..Byk2 maaf ya sajat sy pun salah suka bebel . . Diorg berdua ni memang pandai ambil hati “ pandang lah stress ida mengandung jaga hati ida , sian Ida dn Mak demam makin lambat baik ..sejuk pulak hati lepas tengok video ni senyum sy balik . . @shahidadherbs Ida wanita isteri yg solehah selalu mendoakan familynya ..Dia dgn Mak xhenti doakan KRI swmakin baik amal soleh dn kefahaman ugama ditingkatkan ya ..Dah tua kri kamu ni . Sejuk hati dan sy rasa bersalah komen “ nak cili poen dia” mereka buat hal, ambil hati, buat hal, ambil hati..!! . Sampai bila yer???!!!!!! . Si sajat dgn comelnya, minta maaf malam tadi kri antar video kat sy “ termenung kejap ishh sy kena minta maaf pd dia” memang sy x pernah komen dgn kasar sebelum ni.. tp pada sy geram yg dipendam ..xpernah bunyi .Masihat kat belakang xdemgar . . Ni sy post secara terang2 ..Kri yg salah lebih sebenarnya yg benarkan sajad bergelek ngenjot ngenjot “ tek dgn punggung nyer tu gegar gegar NAPAAAA..!! “ . Buat sajat jgn lah sajad buat menayang benda tu lagi org pun tau lah “ rehesia “ sampai ada yg nak cucuk jarum dekat punggong dia dgn dia punya tek tu..!! Sajat baik dulu sy kenal sejak umur dia belasan tau “ dia pandai jahit langsir ..rajin keje” . Maaf lah sajat apa yg bonda tulis tu ye.. harap jgn x dimaafkan pulak.. susah sy nanti mati nanti . . Life sy org kebiasaan saja 📲 subscribe youtube aktiviti : Sy org bertani di Bumi Ratu Channel .

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Terdahulu perkongsian video lagu terbaru Aliff, Cowok Bari bersama Sajad sebagai penari latar mendapat kecaman hebat netizen.

Foto : Instagram Rozita Ibrahim