Mempunyai visi untuk menguasai komuniti generasi muda terutamanya Gen Z, jenama gaya hidup terkenal, Converse tampil dengan kempen Connect With The Unexpected bagi memberi ruang kepada golongan tersebut dalam memberi ekspresi muzik, sukan, seni dan fesyen dalam gaya tersendiri.
Dua kumpulan muzik indie iaitu Wobbebong dan Porcelane telah dipilih untuk bekerjasama menerusi soundtrack No One Knows bagi memeriahkan kempen musim bunga Converse 2023.
Buat pertama kalinya dimainkan di ruang acara aktivasi on-ground di Whatever Works Coffee, Kuala Lumpur baru-baru ini, kemunculan dua kumpulan itu mendapat sorakan gemuruh daripada penggemar jenama tersebut.
Wobbebong ialah duo yang menggabungkan Aisya dan Hanna yang mula berjinak dalam industri sejak dua tahun lalu.
Kedua-dua gadis petite ini suka mencipta muzik yang unik dan experimental agar dapat memberikan satu acuan muzik baharu buat landskap seni tempatan.
Manakala Porcelane ialah kumpulan rock yang terdiri daripada Adam Ariff selaku vokalis dan gitaris, Ajith Nair (gitar utama), Sandro Guerzo (bassist) dan Daud Ho (drummer).
Mengambil inspirasi daripada band seperti Basement dan Nothing, Porcelane suka memasukkan elemen midwest-emo dan pop punk bagi menghasilkan karya seni yang baharu dan chaotic.
Majlis itu turut dimeriahkan dengan persembahan daripada Late Night Frequency, Pasca Sini dan DJ Choobs, pameran fotografi oleh ChumTheCCat dan projection mapping dari Grasshopper yang cukup menarik dan unik!
Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara, jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan. Klik di sini.
Download aplikasi seeNI sekarang!
KLIK DI SEENI